Мета: Під час навчання слухач повинен набути здібностей та компетенцій у сфері аналізу літературних джерел, оцінки якості наукових публікацій, роботи з базами даних Scopus, Web of Science, бібліотекою Pubmed, медичними ресурсами UptoDate, BMJ, Medscape. Також слухач повинен набути знань основ доказової медицини, вибору рекомендацій для розробки плану лікування пацієнта, основ статистичної обробки, базових навичок створення дизайну досліджень.
Що маєте ЗНАТИ по закінченню циклу:
Основи доказової медицини. Визначення рівня доказовості методів та препаратів, що застосовуються для лікування пацієнтів.
Робота з міжнародними рекомендаціями, їх адаптація до клінічної практики у закладі, що надає медичну допомогу
Основи статистичної обробки даних: визначення нормальності розподілу, параметричні та непараметричні критерії
Основні види дизайну досліджень: ретроспективний аналіз, проспективне дослідження, метааналіз
Види наукових публікацій: тези, огляд літератури, кейс-репорт, стаття за результатами дослідження, метааналіз
Вибір конференції чи конгресу для демонстрації отриманих результатів дослідження
Основи навчання пацієнтів та колег
Що маєте ВМІТИ по закінченню циклу:
Оцінювати переваги та ризики застосування нових наукових результатів у клінічній практиці з точки зору медичних, етичних, правових та економічних аспектів
Демонструвати постійне оновлення своїх знань та вдосконалення навичок через безперервний професійний розвиток (участь у лекціях, на додаткових освітніх заходах, читання сучасних клінічних джерел), акцентувати увагу на моделях рефлексивного навчання
Підтримувати та брати участь у заходах щодо професійного та спеціального розвитку
Використовувати інформаційні технології цілеспрямовано для оптимізації клінічної допомоги
Брати участь, виконувати та ініціювати літературний пошук у складних клінічних випадках, критично оцінювати та складати інформацію для вирішення конкретного клінічного завдання
Володіти базовими знаннями та розуміти сучасні принципи навчання та вміти їх описувати у контексті медичної підготовки
Уміти визначати потреби в навчанні інших (пацієнтів, родичів, колег, інших співробітників, студентів) та вибирати методи навчання
Демонструвати знання базової статистики, критеріїв якісного клінічного дослідження; мати навички критичного опрацювання наукових статей
Брати участь у клінічних або фундаментальних наукових дослідженнях, що ведуть до рецензованих публікацій
Знати основні поняття доказової медицини
